Hej.
Jeg har et stort dokument, hvori jeg har oprettet et stikordsregister vha. en konkordans fil.
Det har skabt 2 problemer:
1) Af en eller anden grund kan Writer nu ikke finde ord-strenge, som indeholder et Stikordsregister-felt fra en tidligere opdatering af stikordsregisteret.
Eksempel:
I teksten står: "Jens Hansen". Ved en tidligere opdatering af Stikordsregisteret er Hansen tilføjet et felt, og Hansen er tilføjet Stikordsregisteret og optræder således som et element i registeret. Nu vil jeg er gerne også tilføje "Jens Hansen"-stengen til Stikordsregisteret, men indskriver jeg "Jens Hansen" i Konkordans-filen, og opdaterer stikordregisteret, kommer "Jens Hansen" ikke med.
Jeg har testet med Writers Søgefunktion, og den kan nu heller ikke genkende strengen "Jens Hansen" - heller ikke selvom jeg klippe strengen ud direkte fra dokumentet og indsætter i Søgefunktionens tekstfelt.
Hvad kan det skyldes? (Jeg viser Felt-skygger i dokumentet, men det skulle vel ikke være en søgemæssigt problem?). Er der nogle formaterings- eller felt-koder, som kan forvirre søgefunktionen?
2) Jeg vil gerne lave en ny og "clean" opdatering af Stikordsregisteret, og derfor vil jeg gerne indledningsvis have fjernet alle de stikordsregister-felter, som er blevet indsat tidligere i dokumentet, så jeg kan begynde på en frisk med stikordsregisteret.
Kan man specifikt slette disse Stikordsregister-felter, uden at man skal gøre det manuelt for hvert stikord, og uden at andre felt-koder forsvinder, f.eks. må de feltkode-markeringer, som jeg har oprettet manuelt i forbindelse med et brugerdefineret index ikke forsvinde?
3) Med hensyn til det brugerdefinerede index: Jeg kan kun se, at dette register kan sorteres efter sidetal, men jeg vil gerne have det sorteret alfabetisk, altså i stil med et stikordsregister. Kan det lade sig gøre?
4) Endelig savner jeg i Writer en mulighed for at få vist ALLE formaterings- og feltkoder i dokumentet. Findes den funktion - og i givet fald: Hvordan slår man den til?
Takker for svar.
mvh.
Stikordsregister mm. - fjerne felter igen.
Moderator: Lodahl