Siden jeg opgraderede til version 3.2. i går, har OpenOffice været ubrugelig. Den lille ikon i nedeste højre hjørne mangler og når jeg starter programmet (swriter) fra Desktoppen og SÅ vælger en skabelon, så fryser hele OpenOffice øjeblikkeligt. Og er næsten umulig at skyde ned igen. Jeg har rebootet et par gange uden resultat. Skal jeg prøve at afinstallere og geninstallere eller hvad pokker skal jeg gøre? At finde den gamle Remington frem er lidt for meget af et nederlag. Men nødvendigt, jeg har to hastebreve i denne weekend.
Jeg er ellers en arg modstander af at være blandt de første til at opgradere til noget nyt - nu ved jeg igen hvorfor.
Hurtig-startikonet v. uret kan du selv tænde for!
Åbn OpenOffice - [Funktioner] - [Indstillinger] - under OpenOffice.org finder du [Hukommelse] og sætter flueben i "Indlæs OpenOffice.org ved systemstart]
Hvorfor nogle oplever disse fejl står mig ikke særlig klart. Jeg har opdateret til 3.2 på en mængde maskiner - og en enkelt har lavet "rod"!
Håber du får held med ovenstående "operation", der bør kunne overstås på mindre en 5 minutter
Mine egne templates og gallery-filer måtte jeg lige kopiere over med håndkraft, de ligger jo under den folder, der blev omdøbt. Extensions røg, så de skal (måske) genindstalleres, men det er dog til at overskue. Og jeg skulle lige taste navn og adresse ind igen.
Så mon "noget" i extensions eller templates kan være årsagen til problemerne? Noget som kun få af os har?