Gamle vejledninger

Skriv et indlæg her, hvis du tror du har fundet en fejl i LibreOffice, eller hvis du har forslag til rettelser i den danske oversættelse.

Moderator: Lodahl

Post Reply
Ditlev

Gamle vejledninger

Post by Ditlev »

Jeg fandt et sted på da.openoffice.org en samling oversætte vejledninger til specifikke opgaver/emner i OpenOffice. Ganske udmærkede - men de er til version 2.x af OpenOffice.

Hvis vi skal have sådan noget liggende, bør man vel holde dem a jour, så de passer til den gældende version af systemet. Ellers bør de mindst markeres som forældede, evt. fjernes.

Og så er der jo spørgsmålet om, hvorvidt vi kan holde stoffet godt nok til, at det kan konkurrere med diverse skribenter, der laver småhæfter/bøger om forskellige systemer?
med venlig hilsen

Ditlev Petersen
jkr-herlev

Re: Gamle vejledninger

Post by jkr-herlev »

Ditlev wrote:Jeg fandt et sted på da.openoffice.org en samling oversætte vejledninger til specifikke opgaver/emner i OpenOffice. Ganske udmærkede - men de er til version 2.x af OpenOffice.
Jeg har fundet en ny vejledning til OpenOffice 3.x se:
http://documentation.openoffice.org/man ... edOOo3.pdf
vejledningen er på engelsk og derfor mangler vi nu at få vejledningen oversat til dansk.

Hvem oversætter afsnittet om Writer ?
Hvem oversætter afsnittet om Calc ?
Når de to afsnit er oversat kan de offentliggøres og vi er i gang med
vejledningen til OpenOffice 3.x på dansk.

Hilsen Jørgen
mjjzf

Post by mjjzf »

Jeg spurgte Leif om dette for et par måneder siden, og han sagde, at der var et projekt i gang med at oversætte det?
Ellers fortjener det da at blive gjort.
Post Reply