Vedr. OO 3.1.1.4:
Det forekommer besværligt at kopiere data fra en celle i ét regneark til en celle i et andet ark!: 'Besværligt' betyder her, at 'operationen' ikke lykkes hver gang!?
(Samme fænomén opleves (sjældnere) ved kopiering af celledata inden for samme ark).
I tidligere OO-versioner (2.x) kunne man kopiere indholdet fra flere celler over i andre 'tilsvarende' celler (såvel inden for samme ark som mellem forskellige ark) - dette synes ikke længere muligt!?
Jeg kan ikke umiddelbart se nogle fordele ved disse 'ændringer', så jeg vælger foreløbigt at anse dem som 'fejl'.
Regneark - kopiering?
Moderator: Lodahl
se http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?t= ... light=ctrl
Hos mig virker det som det skal, så det må noget hos dig der laver brok. Måske et andet program, der køres samtidig med OpenOffice?
mvh
Jens
Hos mig virker det som det skal, så det må noget hos dig der laver brok. Måske et andet program, der køres samtidig med OpenOffice?
mvh
Jens
-
- nu burde jeg måske have skrevet, at jeg bruger Linux (SuSE 11.2)?Hos mig virker det som det skal, så det må noget hos dig der laver brok. Måske et andet program, der køres samtidig med OpenOffice?
Med andre programmer - Firefox fx. - oplever jeg, at de ikke 'virker helt ens' sammen med Windows hhv. Linux.
mvh/Hans