Hej...
Jeg får en mystisk fejl med Writer.
Jeg kører XP SP3.
Installerede 3.2 RC1. Fik en fejl og valgte at gå tilbage til 3.1.1.
Afinstallerede 3.2 og genstartede.
Installerede 3.1.1 - uden fejlmeddelelser.
Nu kan jeg ikke aktivere Funtioner>Udvidelsesadministration. Der sker simpelthen ikke noget.
OO lukker pludselig og vil gendanne dokument.
Jeg har nogle udvidelser som er kritiske for mit arbejde.
Hvad kan være problemet?
Mystisk fejl efter re-installation
Moderator: Lodahl
Hej
Når du afinstallerer OpenOffice.org fjerner du kun programmet. Din profil bliver ikke fjernet og bliver genanvendt når du installerer igen. Afslut derfor OpenOffice (også hurtigstart), slet profilen og start og op igen og der dannes nu en ny profil. Du finder din profil ved at taste i Kør: %appdata% og gå til mappen OpenOffice.org
mvh
Jens
Når du afinstallerer OpenOffice.org fjerner du kun programmet. Din profil bliver ikke fjernet og bliver genanvendt når du installerer igen. Afslut derfor OpenOffice (også hurtigstart), slet profilen og start og op igen og der dannes nu en ny profil. Du finder din profil ved at taste i Kør: %appdata% og gå til mappen OpenOffice.org
mvh
Jens
Jeg er stødt på samme problem som PrebenRev af 14. jan. 2010, idet jeg forsøgte at gøre det samme, men med den forskel, at jeg fik en fejlmeddelelse fra installationsguiden, der sagde:
"Please exit Open Office. org 3.1. and the OpenOffice.org 3.1 Quickstarter before you continue. If you are using a multi-user system, also make sure that no other user har OpenOffice.org 3.1 open,"
"Please exit Open Office. org 3.1. and the OpenOffice.org 3.1 Quickstarter before you continue. If you are using a multi-user system, also make sure that no other user har OpenOffice.org 3.1 open,"
Jeg er ikke sikker, men jeg mener at jeg har løst et lignende problem med http://www.softpedia.com/get/Security/S ... lity.shtml
mvh
Jens
mvh
Jens
Hvis der stadig er problemer, er det enten en fejl i den fil du har hentet hos da.openoffice.org eller en fejl i dit system, der forårsager fejlen.
Er det det første ville jeg anvende en Download manager til at hente programmet (jeg bruger Free Download Manager).
Er det sidste, ville jeg fjerne alt OpenOffice fra systemet - afinstallere programmet og slette profilen - og sluttelig gå ind i registreringsdatabasen og fjerne denne nøgle med undernøgler: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\OpenOffice.org
Brug CCleaner til at rense registret og herefter genstarte maskinen og start med en ny installation
mvh
Jens
Er det det første ville jeg anvende en Download manager til at hente programmet (jeg bruger Free Download Manager).
Er det sidste, ville jeg fjerne alt OpenOffice fra systemet - afinstallere programmet og slette profilen - og sluttelig gå ind i registreringsdatabasen og fjerne denne nøgle med undernøgler: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\OpenOffice.org
Brug CCleaner til at rense registret og herefter genstarte maskinen og start med en ny installation
mvh
Jens