Beskyttelse af dokumenter

Brugerhjælp og support til tekstbehandling i LibreOffice Writer

Moderators: Lodahl, Ejnar

Post Reply
bullerbob

Post by bullerbob »

Når jeg laver et dokument og vil beskytte det for andre, og lægger det ud på skrivebord virker det OK med at indtaste kodeord, men jeg kan ikke fjerne kodeordet ved at bruge den måde, som der står i hjælp til beskyttelse af dokumenter, hvad går jeg galt,eller har jeg misset noget :oops:

Hilsen Bullerbob/Hvidovre
Jens S

Post by Jens S »

Hej

Hvis du bruger version 3.1, har du ret, det virker det ikke som det skal. Jeg har yderligere installeret OOOdev 3.2 og her er det i orden.

mvh
Jens
bullerbob

Post by bullerbob »

Hej Jens

Du har ret jeg bruger version 3.1.
Så skriver du at du har installeret ooodev 3.2, hvad er det,og hvordan kan jeg få fat i det/den. (sikkert et dumt spørgsmål :oops: )

Hilsen Hans/Hvidovre
Jens S

Post by Jens S »

Hej igen

OpenOffice.org version 3.1.1, skulle snart være på trapperne, og lad os håbe fejlen er rettet her. Du kan hente udviklings-versioner her http://download.openoffice.org/next/index.html , men kun engelske udgaver.

Du kan komme uden om problemet i 3.1 ved at vælge Gem som ... , fjern markering ved pasword, og ændre navnet på filen. Herefter kan du slette den gamle beskyttede fil i stifinder og ændre navnet på den nye til det samme som den slettede.

mvh
Jens
bullerbob

Post by bullerbob »

Hej Jens

Ja nu har jeg prøvet det som du skriver,og det virker, så må det jo blive på den måde, indtil det bliver rettet i næste udgave.

Jeg siger tak for hjælpen

Hilsen Hans/Hvidovre
Post Reply