programfejl i Openoffice Calc i vista
Moderator: Lodahl
programfejl i Openoffice Calc i vista
Jeg har problemer med programfejl i oo 3.1 calc så vista lukker oo ned midt i at jeg er i gang med et dokument, calc prøver så at gendanne dokumentet men crasher igen når jeg f.eks. prøver at gemme det gendannede dokument, det er ligemeget hvad jeg gør så crasher den. Det er ret irriterende, hvad gør jeg? det er sket flere gange med forskellige dokumenter.
Start med at udskifte din profil, du mister godt nok dine personlige indstillinger og skal starte helt forfra. Se http://www.oooforum.dk/viewtopic.php?t=4170
mvh
Jens
mvh
Jens
Hej Jens
har gjort som du sagde og problemet er det stadig den crasher stadig, faktisk lige efter jeg havde oprettet den nye profil.
Den siger helt præcis:
"OpenOffice.org 3.1 er holdt op med at fungere
Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning."
Hvilket jo ikke siger særligt meget? og der kommer ingen løsning!
har gjort som du sagde og problemet er det stadig den crasher stadig, faktisk lige efter jeg havde oprettet den nye profil.
Den siger helt præcis:
"OpenOffice.org 3.1 er holdt op med at fungere
Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning."
Hvilket jo ikke siger særligt meget? og der kommer ingen løsning!