For ..... da også, den bliver ...... ved med at

Brugerhjælp og support til tekstbehandling i LibreOffice Writer

Moderators: Lodahl, Ejnar

Post Reply
ledsmoke

For ..... da også, den bliver ...... ved med at

Post by ledsmoke »

Hej alle.

Jeg håber nogen kan hjælpe mig inden jeg bliver bims.
Jeg er i gang med et ret stort projekt og jeg er ved at bliver skør over at OO foreslår ord.
Jeg skriver under og OO skriver så undersøgelse af sig selv. Godt nok markeret og hvis man taster space så forsvinder det. Men det irriterer mit øje og forvirrer mig noget.
Så please hjælp mig. Jeg aner ikke engang hvad den funktion kan tænkes at hedde så jeg aner ikke hvor jeg skal slå den fra eller hvad jeg skal søge efter på forummet!

Håber på hjælp og tak til alle for et rigtig godt forum.

Mvh Klaus N.
David

Post by David »

Du kan fjerne det under Indstillinger - Autokorrektur - Ordfuldførelse
Venligst, David Lamhauge
ledsmoke

Post by ledsmoke »

Hej David du skrev at
David wrote:Du kan fjerne det under Indstillinger - Autokorrektur - Ordfuldførelse
Det er viste sig ikke at passe på min version af OO men takket være dig vidste jeg pludselig hvad funktionen hed. Ordfuldførelse. Selvfølgelig. Så jeg fandt ud af det via hjælpefunktionen og det var "funktioner" vælge "autokorrektur" og så fanebladet ordfuldførelse.
Nu virker det så logisk at det hedder sådan, men jeg har ikke kunnet gætte det i den sidste uge :oops: , så mange mange tak :D

Mvh Klaus N.
David

Post by David »

Nej, det må være i version 2 at det virker sådan. Jeg fandt i hvert fald oplysningerne i vejledningerne der kan downloades på hjemmesiden - og de hører til version 2. Nye oversættelser er i gang.

Du fik i det mindste løst dit problem.
Venligst, David Lamhauge
Post Reply