Jeg kan ikke åbne flere tekstdokumenter samtidig og hvis jeg åbner et Writer kan jeg ikke åbne den side hvor jeg kan vælge om jeg vil åbne et tekstprogram eller et andet af programmerne i Open Office serien.
Jeg har meget tit brug for at have to tekstdokumenter åbne samtidig så hvad er det jeg gør forkert?
Åbning af flere dokumenter samtidig
Moderator: Lodahl
Hmmmm
Den fik jeg ikke lige fat i....
Hvis du åbner et tekstdokument og går i menulinien / filer / Åben.... så burde du kunne åbne et nyt eller et gemt dokument, som du så kan toggle mellem i menuen vis eller via genvejstast !
At have 2 x writer åben er at benytte alt for mange resoucer af ram og CPU !
Den fik jeg ikke lige fat i....
Hvis du åbner et tekstdokument og går i menulinien / filer / Åben.... så burde du kunne åbne et nyt eller et gemt dokument, som du så kan toggle mellem i menuen vis eller via genvejstast !
At have 2 x writer åben er at benytte alt for mange resoucer af ram og CPU !
Du kan åbne alle de dokumenter, du orker, men det er nok rigtigt, at du ikke umiddelbart kan komme til "startsiden" med valg mellem forskellige dokumenttyper. I stedet kan du, som "bimmer" skriver, bruger Filer -> Åbn... fra menulinjen, eller ved at vælge filer til åbning via stifinderen.
... mon dog?At have 2 x writer åben er at benytte alt for mange resoucer af ram og CPU !
Vh
Ejnar
Ejnar
Åbning af flere dokumenter samtidig
Tak.
Den fejl jeg gjorde, var at åbne alle dokumenter via startmenuen, den anden metode virker.
HURRA HURRA HURRA
Den fejl jeg gjorde, var at åbne alle dokumenter via startmenuen, den anden metode virker.
HURRA HURRA HURRA