Hej..
I MS word, kan man angive en sti til de skabeloner man har lavet, hvorved man akn vælge frit blandt de skabeloner man måtte have lavet på et tidligere tidpunkt. For mit vedkommende ligger de på et F: drev.
Jeg vil gerne angive det således at jeg kan se de skabeloner der ligger i F: Er det muligt i OO?
Jeg ved godt at de skabeloner jeg har lavet er i .doc format, men derfor bør jeg kunne se dem alligevel?
Mvh
Regin
Sti til skabeloner..
Sti til skabeloner..
------------
Cogito ergo sum / Scribo ergo sum
Cogito ergo sum / Scribo ergo sum
-
Re:Sti til skabeloner..
Du angiver stien til skabeloner via Funktioner -> Indstillinger -> Openoffice.org -> Stier
Men du vil muligvis IKKE kunne se dem via Filer - Ny(t) -> Skabeloner og dokumenter (jeg har ikke haft tid til at teste det dog)
Så vidt jeg husker, så åbner Writer .dot filer (Word skabeloner) som var de almindelige dokumenter, altså du redigerer i selve skabelonen. Derfor vil jeg mene at du skal konvertere skabelonerne til Writer skabeloner før du begynder, dette burde være muligt via
Filer -> Autopilot -> Dokumentkonvertering
Men du vil muligvis IKKE kunne se dem via Filer - Ny(t) -> Skabeloner og dokumenter (jeg har ikke haft tid til at teste det dog)
Så vidt jeg husker, så åbner Writer .dot filer (Word skabeloner) som var de almindelige dokumenter, altså du redigerer i selve skabelonen. Derfor vil jeg mene at du skal konvertere skabelonerne til Writer skabeloner før du begynder, dette burde være muligt via
Filer -> Autopilot -> Dokumentkonvertering