For meget længe siden konverterede jeg en word-fil til en odt-fil. Den var som word-fil forsynet med en kommentar, og nu kan jeg tilsyneladende ikke slette kommentaren. Jeg går ind i filens egenskaber og klikker på fanebladet sammenfatning. Der står kommentaren, men den er ikke til at rokke ved. Det samme gælder i øvrigt navnet på filens forfatter.
Filen er ikke skrivebeskyttet.
Har nogen en løsning?
mvh.
Flemming
slette fil-kommentar
-
-
-
slette fil-kommentar
Hej Flemming
Prøv at kopiere teksten i filen og indsætte den i et nyt dokument.
Prøv at kopiere teksten i filen og indsætte den i et nyt dokument.
Hilsen JR
-
-
Nej, den gik ikke. Jeg kan godt kopiere teksten over i et nyt dokument, men noterne følger ikke med. Jeg har tidligere omtalt noteproblemet. Nu har jeg manuelt fået nogenlunde styr på dokumentet (1.600 sider) med dets 185 noter (fodnoter placeret i dokumentets slutning, men ikke af den grund slutnoter). Det ser ud til, at Open Office ikke er født til så omfattende dokumenter, men nu fungerer det forhåbentlig, og jeg må affinde mig med, at kommentaren ikke kan slettes. mvh. Flemming
NB: Det må nu alligevel på en eller anden facon være muligt at bryde ind i en fil og slette en kommentartekst. Den findes under Egenskaber, fanebladet Sammenfatning, men bliver urokkeligt stående, lige meget hvad jeg prøver.
NB: Det må nu alligevel på en eller anden facon være muligt at bryde ind i en fil og slette en kommentartekst. Den findes under Egenskaber, fanebladet Sammenfatning, men bliver urokkeligt stående, lige meget hvad jeg prøver.
-
slette fil-kommentar
Hej Flemming
Det lyder underligt. Hos mig følger noterne fint med når jeg kopierer. Jeg vælger Ctrl +A (Marker alt), kopierer og indsætter ved hjælp af knappen Indsæt i værktøjslinjen. Ved knappen Indsæt er der en lille pil. Tryk ned på den og vælg OpenOffice.org Writer.Nej, den gik ikke. Jeg kan godt kopiere teksten over i et nyt dokument, men noterne følger ikke med.
Hilsen JR
-