Jeg har brugt OO nu i 4-5år og har ikke i sinde at bare skifte til MS office, det sagde den tidligere skole (grunduddannelsen) også at MS office var et MUST, dog sidder jeg stadig med OO og den sidste MS Office jeg havde var 2000 versionen

På min tillægs uddannelse, der vil der være meget, rigtigt meget projekt/gruppe/rapports skrivning, hvor dokumenterne så kunne flyde frit mellem alle, uden at tænke på konventering af formater, og tabulering, ect skal bare der første gang..
De andre er blevet undervist i at bruge skabeloner, tabeller, tegneværktøj, ect, hvor jeg vidste hvordan jeg ville gripe disse an i OO (egen prøven og Jeres vejledninger)
Så nu ender det nok med at Jeg skal arbejde med pre-fabrikede skabeloner fra MS Ofice2007/2008 filer og de andre skal arbejde med min skabeloner, ect..
Så nu kommer spørgsmålet endeligt:
Hvad er Jeres erfaringer at arbejde i sådanne et miljø hvor størstedelen arbejde med MS Office 2007/2008 og DU/I arbejder med OO.
- Hvilke ting virker?
- og ikke mindst, hvad virker ikke?
Hvis jeg er forbedret på eventuelle ting som ikke virker 100%, så er der en chance for at jeg kan nå at udbedre "fejlen" hos MS office 2007/2008 folkende, så overgangen bliver nemmere..
Den enklte løsning ville jo være med, at alle bruget OpenOffice, men sådan er det jo ej