Jeg ved ikke om denne fejl har været rapporteret, men når man giver sit dokument et nyt navn, så forbliver det gamle navn i toppen af dokumentet samt når man "minimizer" (minimajs

Det kan blive ret forvirrende i mit tilfælde, for når jeg starter på et nyt dokument (kapitel), så kopierer jeg først et gammelt dokument (ved at gemme under et nyt navn) og skriver først videre i dette, så jeg er sikker på, at opsætningen (font/størrelse på underskrifter) forbliver den samme, før jeg sletter det forrige kapitel. (Her er der muligvis en nemmere måde at gøre tingene på? Er der evt. et sted, hvor man kan definere en fast stylist, som man dermed kan genbruge???)
Tilbage til fejlen: Problemet bliver så, at når jeg arbejder på flere dokumenter på samme tid, så hedder de det samme, når de er formindsket under den nederste bjælke i windows - hvorfor man ikke kan kende forskel på dokumenterne, før man åbner dem. Hvilket ikke er nemt, hvis man skal flytte noget tekst rundt eller flette dokumenterne sammen til et.
Jeg håber, at jeg har gjort mig forståelig.
Mvh. Panda